Friday, August 24, 2007

“Mariette” get a life!
Als je nooit niets positiefs te zeggen hebt dan wens ik jou een fijn gefrustreerd leven toe! Wij gaan door het leven leuker te maken!!!
Om je te beschermen van een eventuele ernstige maagzweer zou ik jou willen adviseren om mijn home-page gewoon te negeren.
Sorry lieve Lagotto mensen maar zo als jullie weten zijn er wat gefrustreerde types die graag wat negatiefs in dagboeken willen zetten. Ik plaats deze opmerkingen niet. Ze denken het allemaal beter te weten maar iets positiefs delen met anderen zit er niet in. Zielige kinderachtige types die geen mail adressen geven wat een volwassen maner van communiceren onmogelijk maakt.
Hierbij heb ik mijn zegje gedaan en voel me erg gelukkig met mijn tijdelijke 22 honden LOL.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Heerlijk he zo 22 hondjes. En je hebt gelijk hoor: mensen die commentaar hebben positief of negatief moeten wel zo eerlijk zijn een mailadres achter te laten zodat iedereen er op kan reageren. Maar wat voor negatiefs kan iemand nou te melden hebben over jouw site en jou 22 zeer gelukkige en lieven honden. Degeen die zoiets kan verzinnen is niet helemaal lekker. En dat is mijn mening.

Ik blijf in ieder gevaal verder lezen in jouw dagboek en geniet van de vele leuke foto's.

groetjes
Saskia

2:30 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home